tirsdag 1. november 2011

Øke-BlogCandy - vinn opptil 50 clearstamps design fra Kort & Godt!

I anledning nytt navn og ny-åpning av butikken til 
tidligere Kort & Godt Hobby på Ganddal, 
har vi laget ny Facebook-side og ny blog. 

Dette feirer vi med en øke-BlogCandy. 



Vi øker BlogCandyen etter hvor mange følgere som legger seg til.

500 følgere blir premien 15 stempeldesign.
750 følgere blir premien 30 stempeldesign.
1000 følgere blir premien hele 50 stempeldesign(verdi 3.800,-).
Stemplene er clearstamps, og er Kort & Godt's aller nyeste design!


For å delta i trekningen må du gjøre følgende:
* legg deg til som følger av bloggen vår
* kopier og lim inn bildet på din egen blogg/hjemmeside
* link til bloggen vår
* skriv under innlegget her at du har gjort punktene over

Frist innen 30.november 2011. 
Trekning vil bli publisert 1.desember her i bloggen.

Legg deg også gjerne til som følger på 
vår nye Facebook-side "Camelia" 
Da får du med deg når vi får inn nyheter og har gode tilbud. 


Eller send epost-adressen din til: firmapost@kortoggodthobby.com 
for å motta nyhetsbrev fra Camelia.





127 kommentarer:

  1. Da var det gjort :) Vil naturligvis være med på sjansen til å få alle disse flotte stemplene :)

    SvarSlett
  2. Alle punktene i boks :) skal ikke se bort i fra at jeg stikker innom butikken på torsdag og kjøper mg noen godbiter ;)

    SvarSlett
  3. Hei, var visst kanskje her jeg skulle skrive ja:)
    Lykke til med ny butikk og Blogcandy! Spennende..
    Følger og link er registrert.

    SvarSlett
  4. sånn, da er det lagt til i bloggen min :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med nytt navn.
    Selvfølgelig vil jeg delta på denne candyen og har nå oppfylt alle kravene :)

    SvarSlett
  6. Så kjempe flott et navn dere har fått!!
    Blir så klart med på denne, og har gjort alt jeg skulle!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med nytt og flott navn! Veldig flott candy så sniker meg med jeg. Alle krav er oppfylt, gleder meg til å følge dere videre.
    -Cathrin-

    SvarSlett
  8. Så utrolig flott premie dere gir bort da! Helt fantastisk! Jeg har gjort alt ovenfor og blir gjerne med på trekningen!

    SvarSlett
  9. For en fantastisk blogcandy, jeg er med. Blitt følger og har linket i bloggen min.

    Flott navn forresten!

    -Wenche

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  11. Gratulerer med nytt navn og ny blogg! Har lagt dere til i sidebaren min:) Og har følgt alle stegene! Og jeg stikker nok innom på torsdag!

    Ane

    SvarSlett
  12. Da har jeg fullført alle punktene :)
    Gratulerer med nytt navn

    SvarSlett
  13. Gratulere med nytt navn.
    Spennende premier dere har;)) Har gjort alle punktene og nå gjennstår bare å like på facebook;))

    SvarSlett
  14. Fullført allepunkter:o=
    Gratulerer med navneendring. synd det er så langt herfra..

    SvarSlett
  15. Gratulerer med nytt navn!
    Jeg har fullført alle punktene:)

    SvarSlett
  16. Satser på at dere får mange følgere da.... :-)

    SvarSlett
  17. Hei, da har jeg gjort det jeg skal og da er det vel bare å krysse fingrene:)

    SvarSlett
  18. gratulerer med alt det nye:) jeg har gjort alt dere har bedt oss om å gjøre :)

    SvarSlett
  19. Da har jeg fulgt alle reglene....
    Lykke til med "vervingen"

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  20. Wow, så flotters :))
    Kort og Godt produktene er de første jeg ble kjent med innen scrapping, takker for muligheten til disse herlige stempelpakker, helt kanon :)
    Jeg er nå følger og legger bilde i min blogg og linker til dere :)
    Og krysser fingre og tær ;)
    Klem Lill

    SvarSlett
  21. Gratulerer :)
    Alle deres ønsker er oppfylt,så nå krysser jeg fingre:)
    -Helle-

    SvarSlett
  22. Gratulerer med nytt navn.
    Håper dere får mange følgere.
    Krysser fingre og tær.
    Klem Connie

    SvarSlett
  23. Fantastic candy! Thanks for the chance to win! I posted it
    http://hlora.blogspot.com/2011/11/camelia-candy.html

    SvarSlett
  24. Gratulerer med nytt navn.
    Alle punktene er fullført.
    Lykke til!

    SvarSlett
  25. Gratulerer med nytt navn! Jeg vil så gjerne være med på deres flotte candy.
    Merete

    SvarSlett
  26. Gratulerer med nytt navn :)
    Alle punktene er fullført.
    *Inger*

    SvarSlett
  27. Gratulerer med nytt navn!
    Da er alle punktene gjort og jeg krysser armer og bein : )

    SvarSlett
  28. Gratulerer med nytt navn på butikken deres:) Vil selvfølgelig være med på denne candyen, og har gjort alt dere befaler:))
    May Brit

    SvarSlett
  29. Hello!
    Great giveaway! I linked it on sidebar
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    I am so happy to find this blog and I'm a follower! Thanks for the chance to win!
    Hugs. Larisa. xxx

    SvarSlett
  30. Gratulerer med nytt og fengende navn!
    Og takk for muligheten til å vinne så mange fantastiske stempler!!!
    Bildelink finnes i sidemargen min, og selvsagt er jeg blitt en følger av bloggen :)
    Klem fra Lena Katrine

    SvarSlett
  31. Fint nytt navn :)
    Har gjort alle punktene over og krysser fingrene for fin stempelpakke til jul ♥♥

    SvarSlett
  32. thanks for this change and good luck for neew blog.
    your candy is posted on my sidebar..
    hugs, sofia from italy

    SvarSlett
  33. Gratulerer med nytt og flott navn:)
    Nå har jeg blitt følger og har linket bildet i sidemargen min.
    Klem Gunn

    SvarSlett
  34. Prøver såklart lykken, og har derfor lagt meg til som følger både på blogg og fb-side, og lagt til bilde og link i sidebaren min, så nå venter jeg bare på trekningen... :-)

    SvarSlett
  35. Hei,
    har gjort som beskrevet, men ikke via bloggen som hører til google-kontoen (men bruker google-kontoen for å følge bloggen her), men på denne linken:
    http://www.shauriblog.com/?p=1010

    SvarSlett
  36. Så har jeg gjort som beskrevet for at deltage i konkurrencen, og vil rigtig gerne vinde :)

    SvarSlett
  37. Gratulerer med det nye flotte Navnet.Det likte jge veldig godt.Jeg har skrevet og linket til dere i bloggen og lagt meg til som følger!

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  38. Denne candyen vil jeg gjerne være med på og jeg har gjort det jeg skal.
    Nå er det bare å krysse fingrene :o)
    Gratulerer med nytt flott navn og lykke til!!

    SvarSlett
  39. Så spennende! Jeg har gjort alle punktene,
    og krysser fingrene :-) Klem fra Tonje

    SvarSlett
  40. så er jeg følger af bloggen og har lagt candien på min blog. Lækker lækker candy
    vh karina

    SvarSlett
  41. Gratulerer med nytt navn og ny blogg!
    Flotte premier. Jeg har gjort alle punktene, nå krysser jeg fingrene :)

    SvarSlett
  42. Da har jeg gjort alle punktene :)

    SvarSlett
  43. Gratla med nyåpning og nytt navn på butikken.
    Likte godt navnevalget. Cameliablomsten er jo bare vakker.
    Har lagt meg til som følger, satt bilde inn i sidebaren og linket til bloggen. Flott candy.
    Hilsen Wenche.

    SvarSlett
  44. Gratulerer!
    Vil selvfølgelig være med på dette, så nå er alt gjort.

    SvarSlett
  45. thanks for this change and good luck for neew blog.
    your candy is posted on my sidebar..

    Hugs Sieta

    SvarSlett
  46. Tillykke med det nye navn. Jeg har opfyldt alle punkterne og glæder mig til at følge bloggen

    SvarSlett
  47. Da har jeg utført alle punktene;) Gratulerer med nytt navn og ny blogg!!

    SvarSlett
  48. Klart eg vil bli med på dette. Flott navn og super candy :)

    SvarSlett
  49. Gratulerer så mye med nyåpning, og "dåp"!:) Et stilig og fint navn, Camelia!:)
    Jeg er følger, lagt inn bilde med link, og nå er jeg tilbake her for å ta et lodd:) Kan bare krysse alt jeg har nå, og håper på at lykken står meg bi!:)

    LYKKE til, alle sammen!!:)
    Go'klem, Ellen

    SvarSlett
  50. Gratulerer med nytt navn.
    Da har jeg gjort alle alle punktene:)

    SvarSlett
  51. Nu var alla punkterna gjorda, vill gärna vara med och få chansen att vinna dessa fina stämplar.
    Kramis

    SvarSlett
  52. Gratulerer med nytt navn!
    Jeg er gjerne med. Følger både her og på facebook og har lagt candyen i sidebaren min.

    Krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlett
  53. Gratulerer med nystart! :)
    Blir gjerne med i denne trekningen - så gøy!
    Lykke til!

    SvarSlett
  54. Glemte å skrive at jeg har gjort det som kreves for å bli med. :)

    SvarSlett
  55. Gratulerer så mye med nytt navn! Jeg blir selvfølgelig med på denne fantastiske candyen, og har gjort alt etter "oppskriften" :)

    SvarSlett
  56. Gratulerer med nytt navn. No har eg blitt følger og har blogga bilde med link til sida på bloggen min. Hadde vore kjempegøy å vinne stempel!!!
    Lykke til med butikken.

    SvarSlett
  57. har lagt dere i sidebaren i bloggen min , med link , bilde, tekst og frist. Føler her og på facebook.
    Lykke til med det nye konsetet !!

    SvarSlett
  58. Herregud for en fantastisk premie! Hadde passet meg og min beste venninne perfekt!

    Er følger på bloggen og på facebook.

    Her er innlegget jeg skrev: http://proudtobedifferent.blogg.no/1320355223_vinn_stempel.html

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Har laget et innlegg med bildet og linket til dere, og følger bloggen :)

    SvarSlett
  60. Har laget et innlegg på bloggen min og linket den til dere. Følger også bloggen. Flott blogg :)

    SvarSlett
  61. Gratulerer med nystart! :)
    Blir gjerne med i denne trekningen :)
    Jeg er blitt føller og har laget innlegg på bloggen min , og linket til dere :)

    SvarSlett
  62. Følger, bilde, link, kommentar!
    Da er det bare å krysse fingrene ;-)

    SvarSlett
  63. Gratulerer så mye med ny blog og ny side. Har utført alle punktene over :) Kjempeflott blogcandy!

    SvarSlett
  64. Ih, hvor en skøn candy. Tak for chancen for at vinde den.
    Jeg er følger, har linket fra min blog og en kommentar her :)

    SvarSlett
  65. Gratulerer med nytt navn og nyåpning! Denne Candyen vil jeg gjerne være med i trekningen av, så jeg har gjort alle punktene :)

    SvarSlett
  66. Gratulerer med nytt navn og nyåpning. Tyder på at jeg må på tur og se hvordan det er hos dere nå :)
    Blir gjerne med i trekningen, og har laget ett innlegg i bloggen min.

    SvarSlett
  67. Gratulere med nytt navn.
    Alle punkter er gjort så nå er det bare å krysse fingrene for å vinne flott candy :)

    SvarSlett
  68. Har utført min jobb og er gjerne med i trekning av candy'en. Gratulerer med ny butikk.

    SvarSlett
  69. Gratulerer med nytt navn. Jeg har oppfulgt alle krav og følger også på Facebook.

    SvarSlett
  70. Jeg vil gjerne delta, men har ikke egen blogg. Håper det går fint at jeg deler og linker på Facebook i stedet. Alle de andre punktene er utført!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  71. Da er jeg blitt følger av bloggen deres og bilde og link er på plass i min blogg! Gleder meg til å følge med videre! Gratulerer med nytt flott navn og takk for muligheten til å vinne en flott candy!

    SvarSlett
  72. Oppdrag utført :)
    Ha en fortsatt fin og kreativ høst/vinter.
    Lille

    SvarSlett
  73. så!...nu är alla punkterna ovan gjorda. tack för denna mumsiga candy chans och grattis till det nya vackra namnet.
    stora kramar till er alla!

    SvarSlett
  74. Da har jeg lagt meg til som følger, linket til bloggen deres og lagt til bilde i min blogg :)

    Kjempeflott blogg! og gratulerer med nytt fengende navn:O)

    SvarSlett
  75. Vil gjerne være med på den flotte blogcandyen... Og er nå blitt følger av bloggen, og bilde og link er lagt til i min blogg!
    Da er det bare å krysse fingre og tær, armer og bein for at jeg blir trukket ut...

    SvarSlett
  76. Gratulerer med nytt navn, og selvsagt vil jeg gjerne være med å prøve lykken i candyen :) Har fulgt alle punkter.

    SvarSlett
  77. Gratulerer med nytt navn. Jeg har lagt inn candy i side baren på bloggen min og lagt meg til som følger.
    Krysser fingrene
    :-) Nina

    SvarSlett
  78. Tillykke med det nye navn, og tak for chancen for at vinde.
    Instrukserne er fulgt.
    mvh
    Mona

    SvarSlett
  79. Gratulerer med nytt navn :)
    Kjempeflott blogcandy:))
    Alle punktene er fulgt:)
    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  80. Utrolig fin premie :)
    Jeg har linket til bloggen, lagt inn bilde av Blogcandy bildet og blitt følger. Dette blir spennende!

    SvarSlett
  81. Jeg blir med jeg! Fint nytt navn!

    SvarSlett
  82. Da har jeg lagt meg til som både følger og reklamerer for dere i bloggen min :) hurra for ett fint nytt navn
    klem fra Anja

    SvarSlett
  83. Fantastisk blogcandy!

    Gratulerer med nytt navn!!
    Har lagt meg til som følger og lagt bilde og link til dere i bloggen min!

    SvarSlett
  84. Ja, da har jeg oppfylt punktene ovenfor. Gratulerer med ny-åpning av butikk. Morsomt med candy: :-))

    SvarSlett
  85. Vilken härlig cndy! Klart man vill vara med. Bilden ligger i högra sidebaren. Lycka till med namnbytet!

    SvarSlett
  86. fantastisk candy!!
    självklart vill man ha chansen till att vinna den!
    grattis till nytt namn!!
    kram och trevlig kväll!

    SvarSlett
  87. WOWWW...gratulerer så masse me ny flott side:)
    JEg ønsker gjerne bli med på denne candyen..å gjett om jeg ønsker vinne da:)

    Etter 1,5 års scrappepause,er jeg tilbake..og jeg ELSKER det

    Klem fra Lill

    SvarSlett
  88. Gratulerer med nytt navn og ny blogg. Jeg følger både her og der :) Krysser fingre for at jeg er den heldige :) Ligger link i sidebaren i bloggen min.

    SvarSlett
  89. Ååh, jeg trenger stempler..jeg er også med =)

    SvarSlett
  90. DA har jeg også gjort det:) gleder meg til å følge bloggen vidre. gratulerer så mye

    SvarSlett
  91. Da har jeg også gjort samtlige punkter, og gleder meg til å følge bloggen framover :)

    SvarSlett
  92. Flott candy. Lagt meg til som følger og lagt link og bloggen min. og følger på Fb også.

    SvarSlett
  93. Vil gjerne være med i trekningen. Stempler er absolutt noe jeg har lite av. Nam!! :)

    Har blitt følger og skal legge ved bilde og link i bloggen min. :)

    SvarSlett
  94. Da var det gjort. Følger og banner i margen :) Vil gjerne være med på denne trekningen.

    SvarSlett
  95. wow....for en candy...dån....
    Den vil jeg svært gjerne være med i trekningen av :o)
    Jeg har laget et innlegg i bloggen min og vist til innlegget her....og følger var jeg allerede :o)

    http://tonesscrapperom.blogspot.com/2011/11/blog-candy-hos-camelia.html

    SvarSlett
  96. Wow!!! Punktene ovenfor utført! Takk for fantastiske produkter:)

    klem,
    SYnnøve

    SvarSlett
  97. Såååå mange stempler frister veldig, har lagt meg til som følger her, liker få facebok, og linket i side baren min :)

    SvarSlett
  98. Klart jeg vil være med. Har gjort alle punktene så alt er i box.

    SvarSlett
  99. Gratulerer!!! Selvfølgelig vil jeg være med, og har gjort alt etter "oppskriften". Følger på FB også..

    SvarSlett
  100. Gratuler. Da har jeg alt etter oppskriften:)

    SvarSlett
  101. Jeg er med! Kjempe flott premie!

    Har følgt alle kriteriene! Lagt bilde i sidebaren med link :-) Å eg blitt en følger! Så nå krysses det fingrer!:)

    SvarSlett
  102. Gratulerer med nytt navn!
    Alle punktene er utført, gleder meg til trekning :)

    SvarSlett
  103. Congratulations on your new name! I followed all the criteria.)))

    SvarSlett
  104. Såå moro!!! Prøver lykken,og følger spent med på fortsettelsen:-) Ha en flott kveld videre!! Klem Ruth:-)

    SvarSlett
  105. Fantastisk mulighet til å vinne flotte stempler!
    Jeg har fulgt alle punktene, nå krysser jeg bare fingrene og følger med!
    Klem fra Gro

    SvarSlett
  106. Oj, vilken candy! Självklart är jag med!
    Tack för chansen!

    SvarSlett
  107. Gratulerer med nytt navn :) Har oppfylt alle ønsker,så nå er det bare å krysse fingrene for min del :D

    SvarSlett
  108. Gratulerer med nytt navn. Har lagt meg til som følger, og lagt inn bilde og link i bloggen. Så nå krysser jeg bare fingrene;)

    SvarSlett
  109. Tillykke med det nye navn.

    Har tilmeldt mig som følger, lagt billed og link ind på min blog, og nu lagt en kommentar.

    SvarSlett
  110. UTFØRT!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  111. Da var det gjort:) Gratulerer med nytt navn, flott bloggcandy:)

    SvarSlett
  112. tillykke med nyt navn,har gjort det hele :)

    klemmmm

    SvarSlett
  113. grattis med nytt navn og ny flott side :D
    Jeg følger med videre vet du!
    har laget innlegg og linket + sidbar på bloggen min ;)
    go klem fra Linda S. L

    SvarSlett
  114. Så spennende:) Jeg vil gjerne være med på dette. Har lagt meg som følger og satt bilde med link til bloggen deres i min sidebar♥.

    Klem Marita

    SvarSlett
  115. Har fulgt alle punkter og følger også på facebook :)

    SvarSlett
  116. gratla med nytt navn,deltar på candyen og har nå oppfylt alle krav

    SvarSlett
  117. Gratulerer med nytt navn! Jeg trekker et lodd i blogcandyen, som er fantastisk flott! Har lagt bilde med link i sidebaren min.
    Lykke til!
    Ønsker alle en fin adventstid.
    Hilsen Turid:)

    SvarSlett
  118. Har uppfyllt alla kraven nu och håller båda tummarna :)Önskar er alla en fridfull julstämning!!! Kramizar Susanne

    SvarSlett
  119. Gratulerer så mye med nytt navn og ny side!
    Har lagt meg til som følger, samt lagt bilde og link i sidebaren min ;)
    Krysser fingre og tær for at jeg vinner denne her!!
    --klem--

    SvarSlett
  120. Følger, linker og bilde på plass. Hvem vil ikke ha en sånn super pakke til jul?! :)

    SvarSlett
  121. Gratulerer masse med nytt navn og side. Har lagt meg inn som følger. Link og bilde er også på plass. Takk for at jeg får delta. ;-)
    Nå er det bare å krysse alt for denne pakken. :) Ha en flott førjulstid.

    SvarSlett
  122. Gratulerer så mye med nytt navn!
    Følger, linker og bilde på plass.

    SvarSlett
  123. Er gjerne med på bloggcandy! Er ny følger, har lagt bilde og linket i min blogg http://tindaloo.blogspot.com/
    tindaloo@hotmail.com

    SvarSlett
  124. Jeg vil også gerne være med på denne Blogcandy.
    Er følger, har lagt billede i min sidebar, og har skrevet kommentar. Tak for chancen for at vinde.

    SvarSlett
  125. Da var det gjordt (etter beste evne)

    SvarSlett