tirsdag 21. august 2012

Nytt design team medlem



Heisann!
Jeg heter Linda og bor i Sandnes. Jeg er gift med verdens snilleste danske og har en flott sønn på 18år.
Jeg har alltid drevet med noe kreativt, men i 2009 endret forholdet mitt til papir fra å være beundrende til en besettelse, en positiv sådan. I løpet av disse årene har jeg vært på en voldsom kreativ reise som har ført til at jeg sa opp en godt betalt jobb og gikk tilbake til skolebenken for å studere Grafisk Design, for meg som ønsker å lære noe kreativt hver dag, er dette helt fantastisk inspirerende.
Hjemme har den snille dansken laget et flott studio til meg og der tilbringer jeg all ledig tid.
 
 
Jeg liker å lage layouts, kort, Art Journal sider , tags, ATC og bruker veldig ofte ulike mix-media teknikker. Det siste året har jeg også laget en del lerreter.
I tillegg til å være medlem av Camelia sitt design team, er jeg også medlem av to andre fantastisk kreative design team: Skissedilla og One year in the life of an art journal.
Da jeg ble spurt om jeg hadde lyst å jobbe i designteamet til Camelia + Kort&Godt kan jeg godt innrømme at jeg først ble veldig overrasket. Men fikk veldig fort forsikring på at det er meg og stilen min som er ønsket og da sa jeg selvfølgelig ja. Det er jo en kjempe tillitserklæring.
 
 
Hva har jeg så gjort tidligere :
Jeg var så heldig å bli tatt opp i Design Teamet til Scrapshop i 2010 og ledet dette frem til butikken gikk over til å være ren nett butikk nå i juli. Jeg har også vært medlem av design teamet til produsenten Basically Bare fra mars til juli i år. Jeg har fått være på besøk i diverse blogger og ellers har jeg vært gjestedesigner for Vilda Stamps og Gingersnap Creations.
Jeg har holdt kurs på Papirfestem, Scrapperally, hjemme i studioet mitt, hjemme hos folk og i Scrapshop sine lokaler og jeg syns det er utrolig kjekt å lære vekk noe av deg jeg kan og jeg ønsker også å gi inspirasjon videre og bli inspirert av de som deltar på kursene.
Jeg er så heldig og skal få holde kurs i Camelia sine lokaler denne høsten og håper å se både nye og ’gamle’ fjes på disse kursene. Jeg elsker å dra på treff og er veldig glad for at Camelia har startet faste treff i butikken.
 
 
Jeg gleder meg til å ta fatt på oppgaven, bli kjent med jentene i design teamet og takker igjen for tilliten.

Linda
 
 
Kjekt om du besøker bloggen min

3 kommentarer:

  1. Gratulerer Linda, du er jo bare sååå flink :)

    SvarSlett
  2. Ååååå, gratulerer så mye Linda!!!! Så gøy!

    Her har dere fått med dere en fantastisk dame!

    SvarSlett
  3. gratulere:) ska bli spennande å se og følga me dg her au:) glede mg te masse insp ifrå dg:)

    SvarSlett