tirsdag 4. september 2012

LAYOUT KURS 12 september


Heisann
12 september skal jeg holde layoutkurs i Cameliabutikken.
Jeg regner med at vi alle har mønster ark og dibbedutter som vi ikke helt vet hva vi skal bruke til. Istedenfor at de støver ned, så gi dem nytt liv.
Jeg vil vise deg noen teknikker jeg bruker når jeg lager egne bakgrunner med struktur og farger. 
Alle materialer er inkludert i kursavgiften som er 300,- kroner

Hva skal du ta med.
Varmepistol om du har, et plastkort på størrelse med et bankort  til å male med. Det kan være vi søler litt, så engangshansker og forkle er nok også en grei ting å ta med. 
Et arbeidsunderlag som f.eks. craftersheet eller silikon bakepapir.
Foto: 1 eller 2 stk, gjerne portrett. Jeg liker å bruke størrelse 7x7, men det bestemmer du selv. Du velger også selv om det er sort hvitt eller farger. 

Kurset passser for alle.

For mer info og påmelding ta kontakt direkte med de i butikken 51 66 45 01, eller send en mail til cameliabutikk@gmail.com

mvh Linda 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar