torsdag 13. september 2012

Lerret med Kort og Godt produkter



Jeg hadde lyst å lage et lerret med noen av produktene fra Kort og Godt til Gave og Interiørmessen. Jeg syntes damen på det ene mønsterarket fortjente å bli rammet inn. 
Først stemplet jeg sommerfulgstempelet på hvit silkepapir med vannfast stempelpute. For å feste dette til lerrete brukte jeg gel medium, du kan også bruke decoupage lim. Bak bildet har jeg laget en ramme av mønsterpapir som jeg først sprayet med vann, så krøllet det og til slutt prøvde å strekke det ut flatt igjen.  Både mønsterpapiret og blonden er så festet med gel medium, her vil nok ikke decoupage lim fungere så godt. Når alt er tørt sprayet jeg over med diverse glimmermist farger. Til slutt limte jeg på bildet av damen og farget litt av kantene på bildet.

material liste

ellers : glimmermist , gel medium glossy





1 kommentar: