lørdag 1. september 2012

Oss 2


En LO jeg laget for Kort og Godt, som de hadde med seg til Gave og interiørmessen nå i august. Jeg har kun brukt produkter fra Kort og Godt på denne layouten. Alle disse produktene + Thickers, maling, lim og gesso får du kjøpt i Camelia butikken. Jeg tror layouten vil være å finne i butikken etterhvert om du ønsker å ta en nærmere titt på den.

Mønsterpapiret jeg har brukt er 107179 Papir Bryllup 4002
Jeg er vel ikke en som bruker mye blomster på layotene mine, men jeg elsker de snurre blomstene og de finnes i utrolig mange flotte farger. De små hvite Hortensiane ble jeg helt forelsket i og veldig lette å bruke sammen med andre blomster. Kan også se dem for meg på et kort. Ellers har jeg brukt metallblomster og metall netting, et nytt og spennende produkt og materiale for meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar