lørdag 27. juli 2013

Søstre


Layouten er 12x12" og har kartong CoreDinations-Tim Holtz som base. Først brukte jeg diverse masker og malte med Distress Paint i fargene Bundle Sage og Picket Fence. Den største forskjellen på Distress Stain og Distress Paint er at paint dekker mye mer enn stain. For å få enda mer dimensjon og struktur på bakgrunnen tok jeg å klippet av en bit osteklut og prayet den med en burgunder glimmer mist som passet til fargene i papiret. Jeg har også brukt noen biter med Tim Holtz TissuePaper.
Prima sin mistable journaling tag ble også sprayet med denne fargen. Du kan også bruke Dylusions spray til dette hvis du ønsker sterkere farger. Jeg har brukt en av de gule på mistable blomstren fra Prima. Bak bildet har jeg mønsterpapir fra My MindsEye. Bokstavene er fra Prima. Snurreblomstene fra Kort&Godt. Før jeg limte på bildet fikk hele layouten er spray med GlimmerMist Pearl . Alt jeg har brukt på denne layouten eller tilsvarende får du kjøpt på Cameliabutikken



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar