lørdag 3. august 2013

TiTei

Noen ganger kan det være å scrappe i andre format en 12x12" og da er lettersize veldig greit. Formatet på denne layouten er 8,5x11".  Når papiret er så fint som dette og bildet fortjener all oppmerksomheten, syns jeg det er flott å ikke bruke for mye stasj på layouten. For å gi bildet en fin ramme har jeg rundet endel av hjørnene på arkene. Jeg brukte en stor hullpunch til å lage hullene langs kanten og disse sirklene har jeg brukt som dekor på det lilla arket. Jeg har også gått en runde med symaskinen rundt kanten ( uten tråd) for å få en fin kant på arket. Til slutt har jeg brukt Thickers fra American Craft.
Mønsterpapiret er fra Basic Grey og de hvite sirklene på papiret er Distress Paint-Picket Fence som jeg malte på helt til slutt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar